Bewertungen von Mr. Sushi Heemskerk

Neue Beurteilungen

5.0
Laura
22 Juni 2025
Aardenburg
22 Juni 2025
Thomas Woerdeman
21 Juni 2025

Was weer ontzettend goed

Gerard Kortekaas
21 Juni 2025

Keurig optijd bezorgd en de sushi was weer bekijk

iacovelli
16 Juni 2025

Jullie zijn toppertjes!🤗

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mitch
16 Juni 2025

Sushi was niet lekker… de fried sushi leek totaal niet op de foto en was taai. De gyoza waren al super koud bij bezorging. Wij bestellen hier niet nog een keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

D
16 Juni 2025
Michel
12 Juni 2025

Sushi is prima. Maar vroeger kreeg je flesjes soja, tegenwoordig in zakjes. Meen je dit nou echt? Wat een waardeloze oplossing.

Rebecca
7 Juni 2025

Wederom heeeeerlijk gegeten zo als altijd . Goede kwaliteit van eten en service.

Lou
5 Juni 2025

Altijd super goed en vers! Beste in de omgeving!

Astrid
2 Juni 2025

Het was lekker

M.
25 Mai 2025
Elise Schermer
24 Mai 2025

Slechte toko, vorige keer iets van een afwasborstel haar in mijn pokebowl. Gister te laat bezorgd en er miste iets, dit is wel na geleverd. Ook zag het er uit alsof alles er zo was ingegooid. Slecht bereikbaar

Jolanda
3 Mai 2025

Het was echt overheerlijk en zo vers! Ook netjes op tijd!

Is
2 Mai 2025

Bestelling afgehaald, ik vind dit persoonlijk de lekkerste sushi uit de buurt (op Hokkai na). Smaakte weer vers en goed!

Annemieke
26 April 2025

Zulke heerlijk verse producten, dank!

Rebecca Slagter Wallner
23 April 2025

Heeeeerlijk gegeten.

Mirjam
22 April 2025

Ik vind het jammer te melden dat in tegenstelling tot mijn vorige bestelling we nu wat minder tevreden waren. We hadden dit keer een crispy box van 20 stuks besteld zoals we ook wel bij concurrenten bestelden. Bij openen van de doos lagen er een paar op hun kant alsof de doos was gevallen. De buitenste kanten (kontjes) waren zo dik dat het meer leek alsof we chicken tenders besteld hadden met rijst en ze waren erg groot qua portie. De vulling viel helaas tegen, wat minder verfijnd en ze waren niet gelijkmatig en netjes gesneden. Mmm volgende keer geen fried sushi meer bij Mr. Sushi voor ons helaas...

Inge
21 April 2025

Helaas was al het warme eten al koud toen de bestelling aankwam. De sushi was wel heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rebecca
21 April 2025

Wederom heeeeerlijk gegeten. Altijd goed . Snelle levering en goed ingepakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Barbara
20 April 2025

Bestelling was op tijd klaar en was compleet. De warme items waren goed warm. Alles zag er oke uit en smaakte zoals het hoorde. Alleen de bucket met gyozo's bestond in verhouding uit vrijwel alleen groentegevulde gyozo. Er werd van de 12 stuks slechts één vleesgevulde ontdekt. Ik had verwacht dat er 4 vlees, 4 garnaal en 4 groente in zou zitten. Verder tevreden.

Ingrid
20 April 2025
Mathijs Wieringa
16 April 2025

Erg goeie nette jongen die er werkte hij heeft in de laatste minuut voor sluitingstijd mijn eten klaar gemaakt en zelfs toen was hij super vrolijk dat noem ik nou een topper

Jen
10 April 2025

Heel erg ziek geworden na het eten van deze sushi

Rebecca
7 April 2025

Wederom weer heeeeerlijk gegeten. I love this. Goede service snelle levering .

P & M . HEEMSKERK
6 April 2025

As our previous orders everything was Fresh, High quality Sushi, as per photos on their website. Our dinner guests were delighted with our choice . Having tried other Sush suppliers in same area this is our favourite. Only verbetering punten is perhaps Presentation. Especially the Boxes …..this time we had a SPRING SPECIAL BOX 32 pcs. Unfortunately ALL SQUEEZED TIGHTLY into one box. This was for “ presentation on the eye “ not so attractive and made it difficult to remove the Sushi from the box. We had also ordered lots of other sushi from the Menu and also same SQUEEZED INTO ONE BOX.!!! Looking forward to next time .

Tamara
3 April 2025

Heerlijk verse sushi en snel bezorgd

R. Fiege
1 April 2025
Manon
31 März 2025
Rebecca
24 März 2025

Super heerlijk gegeten. Snelle bezorging. Goed verpakt . Site overzichtelijk

Livvia
24 März 2025

De spicy tuna poké bowl was dit keer wel heel erg spicy. Was gewoonweg niet te doen. Na iedere hap moesten we wat drinken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Peebee
24 März 2025

Altijd mega lekker zo goed en netjes.. smullen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

F.J.Broersma
17 März 2025

Na lange tijd weer eens een bestelling bij Mr Sushi geplaatst. Maar helaas. alhoewel duurder dan zijn concurrenten, zeker niet beter. Gelukkig had ik extra sojasaus besteld anders was 1 flesje wel erg karig geweest. Wasabi ontbrak geheel bij de bestelling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Emma
16 März 2025

Wederom was de sushi weer fantastisch! Bezorging was wel iets later dan gepland maar de sushi heeft alles goed gemaakt. Bedankt !!

Teleurgesteld
7 März 2025

De kwaliteit van de sushi is goed, maar voor de zoveelste keer krijgen we niet de bestelde gyoza met beef maar met groente. Ik weet niet waar het fout gaat, maar het blijft fout gaan. Dit probleem ook al meerdere keren benoemd maar nooit reactie gekregen.

Lisa
5 März 2025

Mooi op tijd geleverd en alles wat super lekker en duidelijk vers! Bedankt!

Anne de Pagter
4 März 2025

Ik had sake maki besteld, kreeg met komkommer ipv zalm. Bij de Goya zat geen saus. Hoewel alles lekker weer een fout in de bestelling

Hans schram
28 Februar 2025

Had maar 1 paar stokjes en GEEN soja saus

E
24 Februar 2025

Bestelling was gevoelsmatig vergeten. Meerdere keren gebeld, uiteindelijk 20:50 geleverd ipv 19:00-30

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sarah
24 Februar 2025

Was zoals altijd HEERLIJK!!!

Romy Limmen
23 Februar 2025
Marieke
21 Februar 2025
Wil Honing
20 Februar 2025

👍

Nicoline
20 Februar 2025

Was weer heerlijk en stond klaar toen ik kwam helemaal top

Britt
15 Februar 2025

Sushi was heerlijk, Edammer bonen waren ijskoud en rauw! Geen Edammer bonen voor mij bij mr sushi

Nulkes
15 Februar 2025
Petra
15 Februar 2025

Het was weeerrr heeeeeeerlijk..

Antwort von Mr. Sushi

Fijn om te horen Petra!

Pauline
13 Februar 2025

Keurig op tijd en geleverd wat besteld is. Lekker en vers.

Nathalie Kok
13 Februar 2025

Het eten is super lekker, altijd ruim op tijd bezorgd. Het leuke is dat je gratis goodies krijgt via de app en kunt sparen voor een box.

Saskia
11 Februar 2025

Werd een uur na het plaatsen van de bestelling gebeld dat de bezorger met 3/4 minuten de deur uit zou gaan. Kreeg de mail van vertrek bezorger 30 minuten later. Na bellen bleek dat er iets fout was gegaan met de bestelling/bezorging? Vaag verhaal? Maar even opnieuw bellen om dat te laten weten lukte niet? Uiteindelijk de bestelling pas 2 uur na het plaatsen pas ontvangen. Dat het druk kan zijn is prima, maar ga dan niet bellen met iets dat niet klopt of bel dan nog een keer. Excuses aanbieden zou ook wel terecht zijn en het minste dat je kunt doen.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Saskia, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Caroline
9 Februar 2025

Mooi op tijd! En lekker vers.

Linda
4 Februar 2025

Heerlijke verse sushi.

Annemieke
4 Februar 2025

Zo heerlijk vers

Leoni Diel
2 Februar 2025

Bestelling tussen 18-18.30 kwam om 18.55u, 1 zak van de bestelling was stuk en daardoor geen soja en wasabi geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Leoni, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling en dat er ook nog eens items misten. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Ellie
2 Februar 2025

Op het bonnetje stond 18.30 en het werd 19.00 uur bezorgd. En het eten was koud, maar dat kan ook niet anders als het een half uur onderweg is.

Bernd Rozemeijer
2 Februar 2025

Ze kom gewoon niet. Zelf maar gehaald na 2 uur. Hier a.u.b. niet bestellen

Kortekaas
1 Februar 2025

We hebben weer genoten van de Sushi

Tessa
31 Januar 2025

De bowl waren heerlijk. We vonden alleen de kip in de bowl weinig voor de prijs die je ervoor betaalt. Verder helemaal tevreden.

N
31 Januar 2025

Heerlijk vers, aardig personeel.

Rebecca
30 Januar 2025

Heerlijk gegeten goede service. Snelle service.

Marloes
27 Januar 2025

De loempia’s waren ijskoud en de pokebowls waren helemaal door elkaar geschud (dit kan gebeuren en smaakte wel goed). Aardige bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Daphne
25 Januar 2025

Heerlijk zoals altijd, helaas dit keer een halve rol zalm en halve rol California gekregen ipv 1 hele rol met zalm. Maar alsnog genoten!

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer extra goed op letten.

Martine
20 Januar 2025

We bestellen regelmatig eten bij jullie maar deze keer was echt anders dan anders. De sushi box was helemaal vochtig aan de binnenkant de Crispy sushi was niet Crispy. Komkommer was bruin die gebruikt was.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Martine, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Hans schram
20 Januar 2025

Heerlijke Sushi

A. Broring
20 Januar 2025

Jammer dat ik niet heb gekregen wat ik had besteld. Ik denk dat mijn pakketje is verwisseld met die van iemand anders. Ik had o.a. paling besteld die wel op de bon stond maar niet bij de maaltijd. Ook zater er dingen bij die ik niet had besteld en toch heb gekregen. Ik hoop dat ik de volgende keer in mijn pakket zit wat erin hoort te zitten!

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel ons in zo’n geval altijd graag direct eventjes. Dan zorgen we dat dit dezelfde avond nog netjes opgelost is.

Linda
12 Januar 2025

Heerlijk

Peter Verduin
12 Januar 2025

Was weer heerlijk zoals we gewend zijn

Jos
12 Januar 2025

Zeer tevreden!

Maja
11 Januar 2025

Heel lekker

Jadyn
5 Januar 2025
Rebecca
1 Januar 2025
De Jonge
30 Dezember 2025

Besteld om 17:30 en gevraagd voor bezorging om 18:30 uit eindelijk 19:38 pas bezorgd. Was voor iemand die om 19:30 moest sporten! Snap dat het druk kan zijn maar geef dat dan aan bij de bestelling zodat we wat anders kunnen regelen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak. Daarnaast horen we graag even per mail van u, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Rebecca
27 Dezember 2024

Wederom heerlijk gegeten.

Rob Wortel
27 Dezember 2024

De bezorging was perfect, ben zelfs van te voren even gebeld of het 15 minuten eerder mocht. Top. De sushi was helaas wat minder (speciaal in vergelijking met eerdere keren). De rolls waren wat dikker dan gebruikelijk en de verhouding rijst/inhoud was zoek (te veel rijst). Waar voorheen een stukje roll in een keer gegeten kon worden was nu een mes nodig om ze in tweeën te snijden (of happen..). Was toch wel een (kleine) domper op de kerstvreugde.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Rob, fijn om te horen dat u tevreden was over de bezorging. Wel jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Wendy
24 Dezember 2024
Ben Beck
24 Dezember 2024

Heerlijke verse sushi gegeten, was echt top 👍

Daphne
20 Dezember 2024

De bestelling zou tussen 20.00-20.30 bezorgd worden, dit werd helaas pa 21.05 uur. Ik was netjes gebeld omdat de Sake roll op was of daar een ebi of tuna voor in de plaats mocht, maar blijkbaar was de zalm helemaal op want bij de maki mix zat ook geen zalm. Jammer. Je kon zien dat dit een haastklus was geweest. Jammer want ik ben veel beter van jullie gewend. Andere keren dik tevreden. Deze bestelling helaas minder.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Daphne, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Sophie
20 Dezember 2024

Heerlijke verse sushi

Hans Schram
10 Dezember 2024

Topp sushi

Marjon
8 Dezember 2024
Daphne
7 Dezember 2024

Lekkere sushi die vers smaakt en er goed uitziet! Wij zijn vaste klant!

Heeres
6 Dezember 2024

We hebben heerlijk gegeten ,

Ellen
5 Dezember 2024

Alles prima

Rebecca
3 Dezember 2024

Wederom weer heerlijk gegeten. Gied verpakt , snelle levering..

Sinem
3 Dezember 2024

Het was super vers en erg lekker! Snel bezorgd! Alle sushi’s die we hadden besteld waren lekker!

cindy heinen
30 November 2024

Aanrader! Topservice ! Heerlijke crispybox, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Hans Croese
30 November 2024

Sushi was prima. Die rol met zalm en mango heerlijk! De dim sum box en de jakitori waren lauw, tegen koud aan en niet lekker knapperig. Waren te vroeg gebakken denk ik. Ik was op de afgesproken tijd aanwezig. Beter nog even wachten hierop dan dat ze al staan te wachten op je... of even bellen dat het eerder klaar is. Volgende keer weer beter gaat ik van uit.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Hans, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat de warme gerechten niet meer goed warm waren... We zullen hier de volgende keer extra goed op letten!

Magda
30 November 2024
de groot
29 November 2024

ik heb niet gekregen wat ik besteld had, ik had Sushi Sashimi besteld, maar zat er niet bij??? wat ik kreeg was prima

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel ons dit zo’n geval altijd graag direct eventjes. Dan zorgen we dat dit dezelfde avond nog netjes opgelost is.

S.A
28 November 2024
J
26 November 2024

Eten prima. Hoeveelheid oké. Niet de beste in Heemskerk. Besteld om 20:15 uur. Bezorging zou tussen 21:00 en 21:30 zijn. Dat werd uiteindelijk 21:50.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor het feit dat u wat langer moest wachten op uw bestelling. We zullen extra ons best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn.

.
23 November 2024

De bestelling kwam 1,5 uur te laat aan. Dat is jammer… Gelukkig wel weer heerlijk gegeten!

Antwort von Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor het feit dat u zo lang moest wachten op uw bestelling. Mail ons graag nog even, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Nadine
22 November 2024

Dit keer een snelle bezorging. Maar geloof dat ik toch liever wat langer wacht een de gefrituurde sushi echt warm binnenkrijg. Valt me ook op dat het voorheen grotere stukken waren dan vandaag. Jammer.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nadine, vervelend om te horen dat u minder tevreden was dit keer. U mag ons altijd even bellen om dit verder te bespreken, dan komen we graag tot een oplossing.

Dieuwertje
21 November 2024

Het eten was te laat. De avocado was keihard en de rijst droog. Helaas.. voor mij de eerste, maar ook direct de laatste keer dat ik hier besteld heb.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Dieuwertje, wat jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. We hadden hier graag even telefonisch contact over gehad met u, om dit verder te bespreken en tot een passende oplossing te komen.

Rebecca
20 November 2024

We hebben weer heerlijk gegeten. Zoals altijd . Snelle levering goed ingepakt .

Lonneke
18 November 2024

Eten was lekker, maar bezorging prut. Tussen 20.00-20.30 zou mijn bestelling bezorgen worden. Om 20.55 gebeld, omdat er nog niks bezorgd was. Ze hebben de bestelling opnieuw moeten maken die pas om 21.30 uur werd bezorgd. Jammer dat ik zo lang op mijn eten heb moeten wachten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Lonneke, onze excuses voor het feit dat u zo lang moest wachten op uw bestelling. Mail ons graag nog even, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Priscilla
16 November 2024

Heerlijke pokebowl zalm en optijd bezorgd!

Ria
9 November 2024

Heerlijk gegeten de bezorger was keurig op tijd en erg vriendelijk

Anoniem
6 November 2024

Smaakte prima en de rijst was lekker fluffie.....

Han Willems
6 November 2024

Heerlijk! Super vriendelijk en op tijd. Echt een aanrader!