Beoordelingen van Mr. Sushi Heemskerk

Recente recensies

5.0
Rebecca
24 maart 2025

Super heerlijk gegeten. Snelle bezorging. Goed verpakt . Site overzichtelijk

Livvia
24 maart 2025

De spicy tuna poké bowl was dit keer wel heel erg spicy. Was gewoonweg niet te doen. Na iedere hap moesten we wat drinken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peebee
24 maart 2025

Altijd mega lekker zo goed en netjes.. smullen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F.J.Broersma
17 maart 2025

Na lange tijd weer eens een bestelling bij Mr Sushi geplaatst. Maar helaas. alhoewel duurder dan zijn concurrenten, zeker niet beter. Gelukkig had ik extra sojasaus besteld anders was 1 flesje wel erg karig geweest. Wasabi ontbrak geheel bij de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emma
16 maart 2025

Wederom was de sushi weer fantastisch! Bezorging was wel iets later dan gepland maar de sushi heeft alles goed gemaakt. Bedankt !!

Teleurgesteld
7 maart 2025

De kwaliteit van de sushi is goed, maar voor de zoveelste keer krijgen we niet de bestelde gyoza met beef maar met groente. Ik weet niet waar het fout gaat, maar het blijft fout gaan. Dit probleem ook al meerdere keren benoemd maar nooit reactie gekregen.

Lisa
5 maart 2025

Mooi op tijd geleverd en alles wat super lekker en duidelijk vers! Bedankt!

Anne de Pagter
4 maart 2025

Ik had sake maki besteld, kreeg met komkommer ipv zalm. Bij de Goya zat geen saus. Hoewel alles lekker weer een fout in de bestelling

Hans schram
28 februari 2025

Had maar 1 paar stokjes en GEEN soja saus

E
24 februari 2025

Bestelling was gevoelsmatig vergeten. Meerdere keren gebeld, uiteindelijk 20:50 geleverd ipv 19:00-30

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sarah
24 februari 2025

Was zoals altijd HEERLIJK!!!

Romy Limmen
23 februari 2025
Marieke
21 februari 2025
Wil Honing
20 februari 2025

👍

Nicoline
20 februari 2025

Was weer heerlijk en stond klaar toen ik kwam helemaal top

Britt
15 februari 2025

Sushi was heerlijk, Edammer bonen waren ijskoud en rauw! Geen Edammer bonen voor mij bij mr sushi

Nulkes
15 februari 2025
Petra
15 februari 2025

Het was weeerrr heeeeeeerlijk..

Reactie van Mr. Sushi

Fijn om te horen Petra!

Pauline
13 februari 2025

Keurig op tijd en geleverd wat besteld is. Lekker en vers.

Nathalie Kok
13 februari 2025

Het eten is super lekker, altijd ruim op tijd bezorgd. Het leuke is dat je gratis goodies krijgt via de app en kunt sparen voor een box.

Saskia
11 februari 2025

Werd een uur na het plaatsen van de bestelling gebeld dat de bezorger met 3/4 minuten de deur uit zou gaan. Kreeg de mail van vertrek bezorger 30 minuten later. Na bellen bleek dat er iets fout was gegaan met de bestelling/bezorging? Vaag verhaal? Maar even opnieuw bellen om dat te laten weten lukte niet? Uiteindelijk de bestelling pas 2 uur na het plaatsen pas ontvangen. Dat het druk kan zijn is prima, maar ga dan niet bellen met iets dat niet klopt of bel dan nog een keer. Excuses aanbieden zou ook wel terecht zijn en het minste dat je kunt doen.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Saskia, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Caroline
9 februari 2025

Mooi op tijd! En lekker vers.

Linda
4 februari 2025

Heerlijke verse sushi.

Annemieke
4 februari 2025

Zo heerlijk vers

Leoni Diel
2 februari 2025

Bestelling tussen 18-18.30 kwam om 18.55u, 1 zak van de bestelling was stuk en daardoor geen soja en wasabi geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Leoni, Wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten op uw bestelling en dat er ook nog eens items misten. Heeft u al contact opgenomen met het desbetreffende filiaal? Dan kijken we graag met u naar een oplossing. Mocht dit niet lukken kan u altijd nog een mail sturen naar info@mrsushi.nl Team Mr Sushi

Ellie
2 februari 2025

Op het bonnetje stond 18.30 en het werd 19.00 uur bezorgd. En het eten was koud, maar dat kan ook niet anders als het een half uur onderweg is.

Bernd Rozemeijer
2 februari 2025

Ze kom gewoon niet. Zelf maar gehaald na 2 uur. Hier a.u.b. niet bestellen

Kortekaas
1 februari 2025

We hebben weer genoten van de Sushi

Tessa
31 januari 2025

De bowl waren heerlijk. We vonden alleen de kip in de bowl weinig voor de prijs die je ervoor betaalt. Verder helemaal tevreden.

N
31 januari 2025

Heerlijk vers, aardig personeel.

Rebecca
30 januari 2025

Heerlijk gegeten goede service. Snelle service.

Marloes
27 januari 2025

De loempia’s waren ijskoud en de pokebowls waren helemaal door elkaar geschud (dit kan gebeuren en smaakte wel goed). Aardige bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daphne
25 januari 2025

Heerlijk zoals altijd, helaas dit keer een halve rol zalm en halve rol California gekregen ipv 1 hele rol met zalm. Maar alsnog genoten!

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer extra goed op letten.

Martine
20 januari 2025

We bestellen regelmatig eten bij jullie maar deze keer was echt anders dan anders. De sushi box was helemaal vochtig aan de binnenkant de Crispy sushi was niet Crispy. Komkommer was bruin die gebruikt was.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Martine, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Hans schram
20 januari 2025

Heerlijke Sushi

A. Broring
20 januari 2025

Jammer dat ik niet heb gekregen wat ik had besteld. Ik denk dat mijn pakketje is verwisseld met die van iemand anders. Ik had o.a. paling besteld die wel op de bon stond maar niet bij de maaltijd. Ook zater er dingen bij die ik niet had besteld en toch heb gekregen. Ik hoop dat ik de volgende keer in mijn pakket zit wat erin hoort te zitten!

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel ons in zo’n geval altijd graag direct eventjes. Dan zorgen we dat dit dezelfde avond nog netjes opgelost is.

Linda
12 januari 2025

Heerlijk

Peter Verduin
12 januari 2025

Was weer heerlijk zoals we gewend zijn

Jos
12 januari 2025

Zeer tevreden!

Maja
11 januari 2025

Heel lekker

Jadyn
5 januari 2025
Rebecca
1 januari 2025
De Jonge
30 december 2025

Besteld om 17:30 en gevraagd voor bezorging om 18:30 uit eindelijk 19:38 pas bezorgd. Was voor iemand die om 19:30 moest sporten! Snap dat het druk kan zijn maar geef dat dan aan bij de bestelling zodat we wat anders kunnen regelen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak. Daarnaast horen we graag even per mail van u, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Rebecca
27 december 2024

Wederom heerlijk gegeten.

Rob Wortel
27 december 2024

De bezorging was perfect, ben zelfs van te voren even gebeld of het 15 minuten eerder mocht. Top. De sushi was helaas wat minder (speciaal in vergelijking met eerdere keren). De rolls waren wat dikker dan gebruikelijk en de verhouding rijst/inhoud was zoek (te veel rijst). Waar voorheen een stukje roll in een keer gegeten kon worden was nu een mes nodig om ze in tweeën te snijden (of happen..). Was toch wel een (kleine) domper op de kerstvreugde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Rob, fijn om te horen dat u tevreden was over de bezorging. Wel jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Wendy
24 december 2024
Ben Beck
24 december 2024

Heerlijke verse sushi gegeten, was echt top 👍

Daphne
20 december 2024

De bestelling zou tussen 20.00-20.30 bezorgd worden, dit werd helaas pa 21.05 uur. Ik was netjes gebeld omdat de Sake roll op was of daar een ebi of tuna voor in de plaats mocht, maar blijkbaar was de zalm helemaal op want bij de maki mix zat ook geen zalm. Jammer. Je kon zien dat dit een haastklus was geweest. Jammer want ik ben veel beter van jullie gewend. Andere keren dik tevreden. Deze bestelling helaas minder.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Daphne, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Sophie
20 december 2024

Heerlijke verse sushi

Hans Schram
10 december 2024

Topp sushi

Marjon
8 december 2024
Daphne
7 december 2024

Lekkere sushi die vers smaakt en er goed uitziet! Wij zijn vaste klant!

Heeres
6 december 2024

We hebben heerlijk gegeten ,

Ellen
5 december 2024

Alles prima

Rebecca
3 december 2024

Wederom weer heerlijk gegeten. Gied verpakt , snelle levering..

Sinem
3 december 2024

Het was super vers en erg lekker! Snel bezorgd! Alle sushi’s die we hadden besteld waren lekker!

cindy heinen
30 november 2024

Aanrader! Topservice ! Heerlijke crispybox, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Hans Croese
30 november 2024

Sushi was prima. Die rol met zalm en mango heerlijk! De dim sum box en de jakitori waren lauw, tegen koud aan en niet lekker knapperig. Waren te vroeg gebakken denk ik. Ik was op de afgesproken tijd aanwezig. Beter nog even wachten hierop dan dat ze al staan te wachten op je... of even bellen dat het eerder klaar is. Volgende keer weer beter gaat ik van uit.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Hans, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat de warme gerechten niet meer goed warm waren... We zullen hier de volgende keer extra goed op letten!

Magda
30 november 2024
de groot
29 november 2024

ik heb niet gekregen wat ik besteld had, ik had Sushi Sashimi besteld, maar zat er niet bij??? wat ik kreeg was prima

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel ons dit zo’n geval altijd graag direct eventjes. Dan zorgen we dat dit dezelfde avond nog netjes opgelost is.

S.A
28 november 2024
J
26 november 2024

Eten prima. Hoeveelheid oké. Niet de beste in Heemskerk. Besteld om 20:15 uur. Bezorging zou tussen 21:00 en 21:30 zijn. Dat werd uiteindelijk 21:50.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor het feit dat u wat langer moest wachten op uw bestelling. We zullen extra ons best doen om de volgende keer weer netjes op tijd te zijn.

.
23 november 2024

De bestelling kwam 1,5 uur te laat aan. Dat is jammer… Gelukkig wel weer heerlijk gegeten!

Reactie van Mr. Sushi

Hi, onze excuses voor het feit dat u zo lang moest wachten op uw bestelling. Mail ons graag nog even, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Nadine
22 november 2024

Dit keer een snelle bezorging. Maar geloof dat ik toch liever wat langer wacht een de gefrituurde sushi echt warm binnenkrijg. Valt me ook op dat het voorheen grotere stukken waren dan vandaag. Jammer.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nadine, vervelend om te horen dat u minder tevreden was dit keer. U mag ons altijd even bellen om dit verder te bespreken, dan komen we graag tot een oplossing.

Dieuwertje
21 november 2024

Het eten was te laat. De avocado was keihard en de rijst droog. Helaas.. voor mij de eerste, maar ook direct de laatste keer dat ik hier besteld heb.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Dieuwertje, wat jammer dat u niet tevreden was over uw bestelling. We hadden hier graag even telefonisch contact over gehad met u, om dit verder te bespreken en tot een passende oplossing te komen.

Rebecca
20 november 2024

We hebben weer heerlijk gegeten. Zoals altijd . Snelle levering goed ingepakt .

Lonneke
18 november 2024

Eten was lekker, maar bezorging prut. Tussen 20.00-20.30 zou mijn bestelling bezorgen worden. Om 20.55 gebeld, omdat er nog niks bezorgd was. Ze hebben de bestelling opnieuw moeten maken die pas om 21.30 uur werd bezorgd. Jammer dat ik zo lang op mijn eten heb moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lonneke, onze excuses voor het feit dat u zo lang moest wachten op uw bestelling. Mail ons graag nog even, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Priscilla
16 november 2024

Heerlijke pokebowl zalm en optijd bezorgd!

Ria
9 november 2024

Heerlijk gegeten de bezorger was keurig op tijd en erg vriendelijk

Anoniem
6 november 2024

Smaakte prima en de rijst was lekker fluffie.....

Han Willems
6 november 2024

Heerlijk! Super vriendelijk en op tijd. Echt een aanrader!

Ilona
4 november 2024

Zoals altijd heerlijk, snel bezorgd en niet zo prijzig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

charlotte
31 oktober 2024

Alweer een deel van de bestelling vergeten. Dit gebeurt iedere keer. Dit keer bij de bestelling vermeld om er hopelijk voor te zorgen dat dit keer wel alles compleet zou aankomen, maar helaas! 25 minuten later werd het gemiste eten bezorgd. Alleen was er van gezellig tafelen zo niet veel over. Voor ons hier de laaste keer

Reactie van Mr. Sushi

Hi Charlotte, heel vervelend om te horen dat dit al meerdere keren gebeurd is... Onze welgemeende excuses voor het ongemak. U mag altijd even mailen om dit verder te bespreken.

saskia jordens
30 oktober 2024

Hetgeen wat ik echt jammer vind was dat ik op een dinsdagavond bestelde om 17.30 en dat de bestelling dan pas om 18.50 aankomt. dat was in de tijdspanne die werd aangegeven, dus wat dat betreft prima, maar in mijn beleving veels te lang.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Saskia, vervelend dat u lang moest wachten op uw bestelling... Wanneer u na het ontvangen van een bevestiging met een tijdsindicatie, het te lang vindt duren, mag u de bestelling altijd nog even annuleren.

Anoniem
30 oktober 2024

Prima gegeten en goed warm.

Graciela
28 oktober 2024

Heerlijke veggie pokébowl!

Peter S. HEEMSKERK
27 oktober 2024

Alles was perfect, mooie presentatie zoals op de website. Onze gasten waren zeer tevreden en wij zijn daarmee erg blij. Wij hebben de sushi opgehaald en alles was op het afgesproken tijdstip gereed. Bedankt en tot een volgende keer.

Rebecca Slagter Wallner
21 oktober 2024
Wouter
20 oktober 2024

Altijd helemaal super!! Doen alles wat je willen 😉

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
19 oktober 2024

Het was weer smullen hoor 😋

Judith Hoetmer
15 oktober 2024

We hebben dit keer heel lang moeten wachten. Zelfs nadat ik heb gebeld duurde het lang. Misschien omdat het zaterdag was. De keren daarvoor was de bestelling op tijd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Judith, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd dit keer. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.

Carlo
13 oktober 2024

Sushi werd 1.5 uur later bezorgd dan aangegeven terwijl ik 14:00 al besteld had voor 18:00. De poke bowl was erg karig met maar weinig zalm. De sushi box C was smakeloos. Na jaren mr sushi was dit de laatste keer. Ik ga voortaan ergens anders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Carlo, we begrijpen uw frustratie na deze negatieve ervaring met bestellen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We staan er altijd voor open om hier nog over in gesprek te gaan en u een oplossing aan te bieden, dus u mag ons altijd eventjes bellen.

Rebecca Slagter Wallner
6 oktober 2024

De bestelling kwam snel . Goed verpakt . En heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sauer
30 september 2024

Top geholpen , zeer goede service, lekker eten..en vers...zeer tevreden

Mireille Bot
30 september 2024
Tracy
30 september 2024

Ruim twee uur (!) op mijn bestelling moeten wachten. De avocado op mn sushirol was inmiddels meer bruin dan groen :) De reden voor vertraging zou zijn dat er maar 1 bezorger was. Héél vervelend, maar communiceer dat dan zodat ik mijn bestelling desnoods zelf kan afhalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tracy, we begrijpen uw frustratie en excuses voor het ongemak. We gaan aan de slag met uw feedback.

Joey Jeffrey
29 september 2024

Vers en perfecte temperatuur!dikke aanrader!

Wouter
28 september 2024
JB
25 september 2024

Over algemeen lekkere sushi De nigiri met gewoon een surimi stick erop geplakt heb ik nog niet eerder meegemaakt, qua smakelijk-eruit-zien niet geweldig Jammer dat yakitori en gyoza echt koud geworden waren, even opgewarmd, en verder lekker

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw feedback. We gaan ermee aan de slag!

Sandra van der Laan
24 september 2024

Bestelling stond klaar op de afgesproken tijd. Thuis lekker opgegeten. Voldoende variatie in de sushi. Meer dan genoeg wasabi en sojasaus erbij. Top!

Edwin Verweij
22 september 2024

Was lekker en op tijd bezorgd . Alleen zat er bij de bestelde pokebowl Krab, met extra Tonijn GEEN krab. Het was alleen de Tonijn. Verder geen klachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Edwin, vervelend dat uw pokébowl incompleet was... We zullen er de volgende keer extra goed op letten, maar u mag altijd even naar ons bellen als uw gerecht incompleet is.

Inge
22 september 2024

Bestelling op tijd geleverd, alleen was helaas alles wat warm had moeten zijn al aan de koude kant toen het bezorgd was. De Sushi was wel heel lekker !

Reactie van Mr. Sushi

Hi Inge, wat vervelend dat niet alle gerechten meer warm waren bij aankomst. We zullen er de volgende keer extra op letten!

Irma
21 september 2024

Heerlijk!

Magda
21 september 2024

Bestelling was laat bezorgd en was koud.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Magda, onze welgemeende excuses voor dit ongemak... Bel ons gerust als u ergens ontevreden over bent. Dan proberen we dit graag met u op te lossen.

Gerard Kortekaas
16 september 2024

De bezorging was te laat zonder melding. Tevens waren de spring-rolls koud. Dit is niet zoals ik het gewend ben bij Mr Sushi Heemskerk. Ik vermoed dat er ergens iets mis is gegaan.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Gerard, wat jammer dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. U mag altijd even naar ons bellen bij ontevredenheid, dan proberen we dit gewoon netjes met u op te lossen!

Familie Santos
8 september 2024
Roelant
7 september 2024

Zoals altijd weer genoten!!!

D.
30 augustus 2024

Voor het eerst hier besteld. Was heerlijk. Voor al prijs en aantal wat je krijgt is top. Bestel snel weer.

ellen Wanders
28 augustus 2024
Patrick
27 augustus 2024

Één sushi was totaal anders dan afgebeeld op de website. Erg teleurstellend.